Pyrimme toiminnassamme huomioimaan monet vastuullisuuden eri osa-alueet ja näin ollen YK:n kestävän kehityksen tavoitteet ovat kaikelle tekemisellemme hyvä ja tärkeä perusta. Olemme huhtikuun 2024 puolivälissä saaneet kestävyyttä ja vastuullisuutta mittaavan Good Travel Seal-sertifikaatin. Toukokuun alussa 2024 meille myönnettiin myös Sustainable Travel Finland-merkki.
YMPÄRISTÖ
Tunnemme toimintaympäristömme hyvin ja arvostamme ja kunnioitamme sitä kaikessa tekemisessämme.
SOSIAALINEN
Pyrimme toimimaan kaikkia kohtaan oikeudenmukaisesti, fyysistä, psyykkistä ja sosiaalista hyvinvointia edistäen.
KULTTUURINEN
Vaalimme kulttuuriperintöä toimintaympäristössämme ja tahdomme sen säilyvän myös tuleville sukupolville
TALOUDELLINEN
Pandemian jäljiltä, meillä on vielä matkaa taloudelliseen tasapainoon, jossa olisimme valmiita kohtaamaan esimerkiksi uusia taloudellisia haasteita inflaation lisäksi. Yritämme kuitenkin parhaamme, jotta voimme jatkossakin tarjota työpaikkoja saaristossa ja kulkea kohti tasapainoista talouskasvua.
LAATU
Panostamalla laatuun eri osa-alueiden myötä, pystymme tarjoamaan kokonaisvaltaisesti parempia hetkiä saaristossa, kokemuksen, fiiliksen, ruoan, juoman, palvelun sekä visuaalisuuden myötä.
IHMISOIKEUDET
Meidän mielestämme kaikki ovat yhdenvertaisia ikään, sukupuoleen, alkuperään tai seksuaalisuuten katsomatta. Annamme kaikenlaisille persoonille tilaa, yhteisöllisyyttä arvostaen sekä kunnioittaen.
TERVEYS
Emme tahdo toiminnallamme kuormittaa kenenkään terveyttä. Tarjoamme työhyvinvointia tukevaa työterveyttä ja kanavia, joissa voi kertoa iloista, murheista, suruista tai hauskoista hetkistä.
TURVALLISUUS
Tahdomme mahdollistaa ympäristön, jossa kaikilla on turvallinen olo olla, vierailla, viihtyä ja/tai tehdä työtä oman persoonansa kautta, aivan omana itsenään.
RISKIT
Pyrimme mahdollisimman hyvin ymmärtämään toimintaamme kohdistuvat riskit ja tekemään muutoksia niiden tiimoilta toimiaksemme mahdollisimman hyvin toimintaamme suhteuttaen. Tällä hetkellä suurimmat hallintaa vaativat riskit ovat vallitseva inflaatio sekä jonkinasteinen työvoimapula.
KRIISINHALLINTA
Pyrimme viestimään ja hoitamaan epäsuotuisia tapahtumia mahdollisimman ripeästi ja selkeästi. On sitten kysymyksessä laaja sähkökatko, liian kova merenkäynti tai terveydellisistä syistä keskeytynyt palveluntarjonta ravintolassa, viestimme heti mahdollisimman monikanavaisesti.
***
Meidän on Adlerfeltissa ilo ja kunnia toimia ainutlaatuisessa Suomenlinnan maailmanperintökohteessa. Olemme sitoutuneet toimimaan yhteisten kestävän matkailun periaatteiden mukaan. Lue lisää Suomenlinnasta maailmanperintökohteena sekä kestävän matkailun periaatteista.
Vastaamme mielellään kaikkiin ravintola Adlerfeltin toimintaan liittyviin vastuullisuuskysymyksiin. Jos jotain tupsahtaa mieleen, niin meidän Tanjalta saa lisätietoja, tanja@lonna.fi